czwartek, 10 lipca 2014

KĄCIK PYTAŃ

Przyszedł czas na nieszczęsny koniec ^^. W tej chwili otwieram specjalnie dla was post, w którym możecie zadawać do mnie pytania, rozwiewać wszelkie wątpliwości oraz składać zażalenia. Jest coś czego nie rozumiecie? Myślicie, że istnieje coś, co zostało przeze mnie pominięte w akcie I? Macie specyficzne prośby? Być może jakieś sugestie, albo wskazówki, w jaki sposób powinnam posunąć akcję do przodu, aby była lepsza? Skargi? Wszystko, co chcecie możecie zamieszczać w komentarzach pod postem. Będę udzielać na nie odpowiedzi, jak najszybciej będę mogła. 

UWAGA! Jeśli nie czytałeś całego opowiadania nie zaglądaj do tego wątku. Zniszczy Ci zabawę. 




No to nie bójcie się mnie i śmiało zarzucajcie swoimi sugestiami ;p. Ja nie gryzę ^^. 
Czekam!

3 komentarze:

  1. Dla mnie wszystko jasne i klarowne, tylko zastanawia mnie czemu Hatake pomaga Sakurze i Itaśkowi? Nwm czy mi umkneło, czy może dopiero będzie powiedziane... mogło mi minąć, bo w pewnym momencie ledwo na oczy patrzyłam, ale czytałam dalej ^^" nie mogłam przestać XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie pewnie jest łatwiej zrozumieć, bo jak czytasz to jedno po drugim to masz ciągłość zdarzeń, a w przypadku innych osób niestety jest spory okres czasu pomiędzy pierwszą, a ostatnią notką ^^.

      Jeśli chodzi o Twoje pytanie... To dlaczego Hatake pomaga Sakurze i Itasiowy wyjdzie dopiero później. Mam co do niego pewne plany, więc na razie jest on zagadką ^^ (pod tym względem)

      Usuń
  2. Dzięki za odpowiedź :) niby łatwiej, ale jak już oczy Cię bolą, to mimo wszystko trudniej się skupić na tekście, a ja tak nie mogłam się oderrrrrrwać XD

    OdpowiedzUsuń