środa, 18 listopada 2015

Słowem wyjaśnienia!

Witajcie misiaki!
Przepraszam was, że ostatnio tak skaczę z tym blogiem! Postaram się niedługo wstawić kolejną część Detektywa i różowej dziwki. Na Agonię, czyli główne opowiadanie bloga, niestety!, na razie się nie zapowiada. Dlaczego?

Może się pochwalę, może nie.

Udało mi się napisać coś grubszego! Książkę, która trafiła w odpowiednie ręce (na szczęście). Pracuję teraz z dwiema pisarkami, które pomagają mi zniwelować błędy, podkręcić niektóre wątki – m.in. script doctoring i redakcja. Zajmuje to większość mojego wolnego czasu. Pracy zapowiada się sporo, więc najpierw książka, później ten blog. Muszę zrobić tak, aby mój debiut nie zginął w tłumie. Także misiaczki cierpliwości, bo już niedługo będzie się działo!!! Oj dużo, dużo, dużo będzie się działo.

Tak! Pisarka, z którą mam szansę współpracować pomagała m.in. Katarzynie Bondzie przy jej książce „Florystka”! Druga podbija rynek amerykański!

Także będzie się działo o ile wytrzymam!
Trzymajcie kciuki. Może już wkrótce zobaczycie moje prawdziwe imię i nazwisko na okładkach książek.

A to tak apropos postu:

 Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Ja już chcę tą książkę w swoje łapki!!!!!!!!!!!!!!!! DDDD:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiada się, że będziesz ją miała. Ale kiedy dokładnie - nie wiem. :)

      Usuń
  2. A ja tak czekam na kontynuacje ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Będzie w niedziele najpewniej - tylko dopracuję. Niestety. Mam masę terminów i ciężko mi się połapać. A jutro mam służbę.

      Usuń