czwartek, 16 lipca 2015

Dziś-nie-opowiadanie

Domyślam się, że wielu z was lubi Japonię (może nawet i Chiny?) więc dodaję dla was krótką informację odnośnie gazety, którą wytropiłam (niechcący) w kiosku. Otóż, najbardziej zainteresowały mnie artykuły o Samurajach, Kamikaze i Ninja. Od razu powiem, że po skończonej serii „Detektyw i różowa dziwka” oraz, jak mi wyjdzie, „Agonii Uczuć” planuję zrobić opowiadanie, w którym Itachiego, Sakurę i resztę obsadzę w świecie pełnym Samurajów i Ninja (świat, że tak powiem, na nasze realia, a nie realia M&A Naruto). Gazeta mnie do tego zainspirowała i wiedza „techniczna” w niej zamieszczona.

Kończę zdaniem pełnym puenty :) :) :)
Jeśli lubisz Japonię warto sięgnąć po ten brukowiec. (Szaleństwo >.<)


Co do postępów w pisaniu…
„Detektyw i różowa dziwka” się piszę, druga część partówki ogarnięta w połowie.
„Agonia Uczuć” dojrzewa w mojej głowie, w każdej przerwie w pracy. Kilka notatek luźnych mam już pozapisywane. Niedługo się z wami podzielę dalszym ciągiem :).
No to miłych wakacji!
Ja wracam do pracy i administrowania Agonii, bo zrobił się niemały syf w spisach ^.^

Aktualizacja.
„Amnezja” – najprawdopodobniej nie jest zakończona, ponieważ urosło w mojej głowie pewne rozwinięcie (braki, które umknęły mi w częściach już napisanych są warte rozwinięcia). Nie obiecuję, ale pewnie nie jest to koniec przygody z pamięcią.

3 komentarze:

  1. Może skuszę się na tą gazetę, choć nie znam jej >.< Czekam niecierpliwie na dokończenie Agonii i nowe opowiadanie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie. Czekam na przygody w swiecie samurajow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, zapraszam na swój blog :)

    https://www.facebook.com/pages/Opowiadania-o-Sakurze-i-Itachim/839205532766016?ref=hl

    OdpowiedzUsuń